Pracujemy w kanałach influencerów publikując

dla ich społeczności oraz na linklogu optymalizując

dystrybucję treści pod cel.

CANAL+ to znana marka. Tym bardziej ucieszyła nas możliwość poprowadzenia kampanii sprzedażowej dla jej nowej usługi – telewizji CANAL+ przez Internet. Nasze działania trwały w sumie dwa miesiące. Założenia kampanii zrealizowaliśmy w oparciu o pięć materiałów, z których jeden powstał we współpracy z blogerką parentingową.

CEL:

Celem naszych działań było przede wszystkim wyjaśnienie potencjalnym klientom platformy nowej usługi, sprowadzenie ruchu na stronę wskazaną przez Klienta oraz maksymalizacja ilości rejestracji w nowej usłudze (miesiąc bezpłatnego testowania).

REALIZACJA:

Kampania dla CANAL+ trwała dwa miesiące. Do działań wykorzystaliśmy stworzony przez nas mix contentu (5 artykułów opublikowanych w przestrzeni blaber.pl oraz kilkanaście postów social), które kierowaliśmy do określonych grup docelowych.
Największy polski przewoźnik – LOT Polish Airlines – powierzył nam przeprowadzenie działań, które miały kilka równoległych celów. Należało do nich poinformowanie klientów o wznowieniu lotów zagranicznych, promocja oferty wakacyjnej (#LotNaWakacje) oraz możliwości kupna biletu w ramach taryfy Flex Plus, a także przybliżenie klientom nowych zasad bezpieczeństwa obowiązujących na lotniskach i w samolotach LOT-u, a także (#BezpiecznyLOT).

CEL:

To była kampania zarówno wizerunkowo-informacyjna, jak i sprzedażowa. Informowaliśmy potencjalnych klientów o wznowieniu połączeń międzynarodowych i o nowych zasadach bezpieczeństwa na lotniskach i w samolotach, ale także zachęcaliśmy ich do skorzystania z wakacyjnej, bardzo korzystnej oferty lotów oraz kupna biletów w ramach wyjątkowo bezpiecznej taryfy Flex Plus.

REALIZACJA:

W ramach naszych działań, przygotowaliśmy cztery materiały – w tym jedną infografikę. Część z nich powstała we współpracy z wybranymi i zaakceptowanymi przez Klienta, blogerami podróżniczymi. Wszystkie treści opublikowaliśmy na mulitblogu Blaber.pl – w dedykowanej marce przestrzeni: na jej własnym brandblogu (do obejrzenia tutaj). Linki do wpisów udostępnione zostały w kanałach social (głównie w serwisie Facebook) – zarówno blaber.pl, jak i współpracujących z nami blogerów.
Zrealizowana przez nas kampania dla marki Philips miała typowo performance’owy charakter. Promowaliśmy suszarkę Philips SenseIQ.

CEL:

Zgodnie z założeniami kampanii, prowadzone przez nas działania nastawione były na efekt sprzedażowy.

REALIZACJA:

Kampanię zrealizowaliśmy tworząc dwa materiały – kontekstowy (urodowe tips&tricks) oraz produktowy. Obydwa teksty skierowane zostały do odpowiednio wybranej grupy docelowej, którą stanowiły młode, dbające o swoją urodę, kobiety.

Blaber jako jedyna firma na rynku wprowadziła

perfomance’owy model rozliczeń dla części lub całości

kampanii contentowych ze wsparciem influencerów.

Mikroinfluencer Marketing z naszymi twórcami

kampania z wykorzystaniem wizeruenku influencerów linkloga

Wzmocnienie Twojej kampanii natywnej

Kontynuacja kampanii influencer marketingowej poprzez nawiązujący do niej content o charakterze performance'owym

Native Performance

Realizacja kampanii contentowej, której celem jest konwersja online.

Współpracujemy z twórcami internetowymi publikującymi swoje treści na blogach oraz w mediach społecznościowych.

Linklog

Stawiamy na aktywnych influencerów, tworzących angażujące, niebanalne treści.

brandblog

społeczność autorów Blabera

twórcy

nasi klienci