fbpx

Realizujemy kreatywne kampanie performance poprzez

rozbudowane środowisko contentowe i

sieć twórców platformy Blaber.

CANAL+ to znana marka. Tym bardziej ucieszyła nas możliwość poprowadzenia kampanii sprzedażowej dla jej nowej usługi – telewizji CANAL+ przez Internet. Nasze działania trwały w sumie dwa miesiące. Założenia kampanii zrealizowaliśmy w oparciu o pięć materiałów, z których jeden powstał we współpracy z blogerką parentingową.

CEL:

Celem naszych działań było przede wszystkim wyjaśnienie potencjalnym klientom platformy nowej usługi, sprowadzenie ruchu na stronę wskazaną przez Klienta oraz maksymalizacja ilości rejestracji w nowej usłudze (miesiąc bezpłatnego testowania).

REALIZACJA:

Kampania dla CANAL+ trwała dwa miesiące. Do działań wykorzystaliśmy stworzony przez nas mix contentu (5 artykułów opublikowanych w przestrzeni blaber.pl oraz kilkanaście postów social), które kierowaliśmy do określonych grup docelowych.
Największy polski przewoźnik – LOT Polish Airlines – powierzył nam przeprowadzenie działań, które miały kilka równoległych celów. Należało do nich poinformowanie klientów o wznowieniu lotów zagranicznych, promocja oferty wakacyjnej (#LotNaWakacje) oraz możliwości kupna biletu w ramach taryfy Flex Plus, a także przybliżenie klientom nowych zasad bezpieczeństwa obowiązujących na lotniskach i w samolotach LOT-u, a także (#BezpiecznyLOT).

CEL:

To była kampania zarówno wizerunkowo-informacyjna, jak i sprzedażowa. Informowaliśmy potencjalnych klientów o wznowieniu połączeń międzynarodowych i o nowych zasadach bezpieczeństwa na lotniskach i w samolotach, ale także zachęcaliśmy ich do skorzystania z wakacyjnej, bardzo korzystnej oferty lotów oraz kupna biletów w ramach wyjątkowo bezpiecznej taryfy Flex Plus.

REALIZACJA:

W ramach naszych działań, przygotowaliśmy cztery materiały – w tym jedną infografikę. Część z nich powstała we współpracy z wybranymi i zaakceptowanymi przez Klienta, blogerami podróżniczymi. Wszystkie treści opublikowaliśmy na mulitblogu Blaber.pl – w dedykowanej marce przestrzeni: na jej własnym brandblogu (do obejrzenia tutaj). Linki do wpisów udostępnione zostały w kanałach social (głównie w serwisie Facebook) – zarówno blaber.pl, jak i współpracujących z nami blogerów.
Zrealizowana przez nas kampania dla marki Philips miała typowo performance’owy charakter. Promowaliśmy suszarkę Philips SenseIQ.

CEL:

Zgodnie z założeniami kampanii, prowadzone przez nas działania nastawione były na efekt sprzedażowy.

REALIZACJA:

Kampanię zrealizowaliśmy tworząc dwa materiały – kontekstowy (urodowe tips&tricks) oraz produktowy. Obydwa teksty skierowane zostały do odpowiednio wybranej grupy docelowej, którą stanowiły młode, dbające o swoją urodę, kobiety.

Blaber jako jedyna firma na rynku wprowadziła

perfomance’owy model rozliczeń dla części lub całości

kampanii contentowych ze wsparciem tematycznie dopasowanych twórców.

Stawiamy na aktywnych twórców, produkujących angażujące, niebanalne treści.

Mikroinfluencer Marketing z naszymi twórcami

kampania z wykorzystaniem wizeruenku influencerów linkloga

Wzmocnienie Twojej kampanii natywnej

Kontynuacja kampanii influencer marketingowej poprzez nawiązujący do niej content o charakterze performance'owym

Native Performance

Realizacja kampanii contentowej, której celem jest konwersja online.

Współpracujemy z twórcami internetowymi publikującymi swoje treści na blogach oraz w mediach społecznościowych.

Linklog

Stawiamy na aktywnych influencerów, tworzących angażujące, niebanalne treści.

brandblog

społeczność autorów Blabera

twórcy

nasi klienci