Weryfikujemy sposób w jaki przemieszcza się odbiorca reklamy, czerpiemy wiedzę z tego gdzie on aktualnie przebywa, z jakich aplikacji korzysta, gdzie mieszka, gdzie pracuje, dokąd jeździ na wakacje.

Blis pozwala też na egzekucję kampanii poza środowiskiem mobile i na łączenie danych z największych na świecie DMP.

Dane w Blis poddawane są wnikliwej analizie i weryfikacji.

unikalna technologia lokalizacyjna – źródła danych i charakterystyka platformy

platforma Smart Blis – 5 fundamentów

1

Blis Smart Pin

Sprawdzanie jakości danych

2

Blis Smart Scale

Sprawdzanie jakości danych

3

Blis Smart Places

Ponad 1 mld lokacji na świecie

4

Blis Smart Creative

Kreatywna automatyzacja

5

Blis Smart Media

Powierzchnia

Grywalizacja
Ben & Jerry's
Wideo typu outstream
Paco Rabbane
Wideo typu instream
Adidas
Kreacja angażująca
swipe
Nike Shield
Kreacja angażująca
głosowanie
Subway Vote
SPECYFIKACJA