Czym jest targetowanie na bazie historycznych zachowań offline i w jaki sposób je wykorzystać?

Ponoć aż 93% ludzkich zachowań da się przewidzieć – moment, w którym w tygodniu opuszczamy dom i…


Rekrutacja: Sales Project Manager

Rozwijamy nowy projekt na pograniczu influencer i content marketingu, szukamy osoby która na…


5 wskazówek na to, jak polepszyć efektywność contentu

Content Marketing kojarzony jest głównie z konsekwentnym, przemyślanym tworzeniem contentu oraz…


Nasz sposób na mądry marketing oparty na danych lokalizacyjnych

Wiarygodność oraz jakość danych jest kluczem do efektywnego marketingu. Dzięki technologii BLIS,…


Content w performance marketingu

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy nastawiony jest na uzyskanie założonego celu…


Strategiczne podejście do mediów społecznościowych?

Media społecznościowe mają nie tylko strategiczne znaczenie w Twoich działaniach wizerunkowych i…


Newsletter, na który czekają tłumy

Wysyłasz newsletter do swoich subskrybentów, a oni bez zbędnej zwłoki otwierają wiadomości od…


3 ważne obszary w programmatic buyingu, na które powinieneś zwrócić swoją uwagę

Obecnie, dzięki reklamie programatycznej, mamy już dostęp do niemal każdej liczącej się powierzchni…


Po co marce content marketing, czyli trochę o wymiernych korzyściach

Jako odbiorca również cenisz wartościowe treści. Może czasem łapiesz się na refleksji, że sam…


O kim jest content marketing – i o co tak NAPRAWDĘ w nim chodzi?

Z pewnością spotkałeś się z terminem content marketing. Może nawet wpisałeś go w swoją wyszukiwarkę…