Jednym z większych wyzwań, jakie stoją przed każdym marketerem, jest zrozumienie sposobu myślenia konsumentów. Wszystko po to, aby móc przewidywać jego potrzeby i odpowiednio wcześniej przygotowywać efektywne strategie komunikacji.
Od pewnego czasu ścieżka zakupowa konsumentów nie wygląda już tak jak kiedyś. Podzieliła się na wiele etapów, z których każdy wymaga innego podejścia ze strony marki. Wiele firm musiało odejść od tradycyjnych sposobów na prowadzenie biznesu, dostosowując się do szybko zmieniających się, trudnych do przewidzenia, preferencji i zachowań konsumentów.
Nadszedł moment, w którym warto przyznać, że istnieje coś takiego jak luka między naszymi przekonaniami a rzeczywistymi oczekiwaniami konsumentów. By lepiej zrozumieć to zjawisko, zbadać jego skalę i ocenić ewentualne szansę na jej zmniejszenie, Blis Global zlecił niezależne badanie firmie Sapio Research. Z raportu What really matters to UK retail shoppers? dowiesz się m.in.:
- Co siedzi w głowach konsumentów?
- Jak i dlaczego wydają swoje pieniądze?
- Jak dostosować swoje strategie, aby przygotować się na lepszy rok 2024?