Dane, z których korzystamy do targetowania kampanii, pochodzą zarówno z tradycyjnych źródeł takich jak dane transakcyjne, ankiety i dane rejestracyjne, pochodzące od współpracujących z nami wydawców, jak i z unikatowych, zarządzanych przez nas narzędzi takich jak Blis Smart Platform oraz linklog Blaber.pl.
Segmentowanie, przetwarzanie i łączenie danych w grupy to kluczowe założenie optymalizacji i analizy kampanii w Sample.
Segmentację odbiorców wspieramy poprzez wysokiej jakości dane, pochodzące z platformy BLIS. Łączymy informacje pochodzące z urządzeń mobilnych m.in. z danymi z miejsc, warunków atmosferycznych oraz danymi o konsumpcji mediów, czy wiarygodnymi danymi partnerów.
Wykorzystujemy również targetowanie kontekstowe, tematyczne przestrzenie publikacji oraz tematykę treści tworzonych pod kątem grupy celu.
Dane mediowe grupujemy pod kątem profili odbiorców, ich potencjału zakupowego dla poszczególnych branż lub produktów.
Informacje tworzące zbiory i wzbogacające je, dzielimy na dynamiczne i stałe.
Realizujemy też kampanie na szerokim profilu, targetując kontekstowo poprzez kreację i miejsce emisji. Weryfikacji poddawane są wówczas wskaźniki mediowe.
W Sample uczymy się Twojego klienta. Dbamy też o jakość i bezpieczeństwo danych, na których realizowane są Twoje kampanie.