Grupa Sample Grupa Sample

  • narzędzia
    • Blaber
    • Blis
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas

targetowanie

I SEGMENTACJA

Dane, które wykorzystujemy do targetowania kampanii pochodzą zarówno z tradycyjnych źródeł takich jak dane transakcyjne, ankiety i dane rejestracyjne pochodzące od współpracujących z nami wydawców, jak i z unikatowych zarządzanych przez nas narzędzi takich jak Blis Smart Platform oraz linklog Blaber.pl.

Nasze kampanie natywne targetujemy kontekstowo, wykorzystując przestrzenie współpracujących z nami influencerów (Blaber) oraz tematykę treści tworzonych pod kątem grupy celu.

Segmentowanie przetwarzanie i łączenie danych w grupy to kluczowe założenie optymalizacji i analizy kampanii w Sample.

Segmentację odbiorców wspieramy poprzez dane pochodzące z platformy BLIS. Łączymy tu dane ze świata fizycznego z informacją o konsumpcji mediów w świecie cyfrowym.
Dodatkowy wymiar danych, które wykorzystujemy w Sample tworzy informacja o miejscu obecności odbiorcy z dokładnością do 5m.

Oprócz platformy Blis używamy narzędzi analitycznych, które łączymy z własnymi rozwiązaniami służącymi do selekcji, zabezpieczenia i agregacji danych osobowych.

Dane mediowe grupujemy pod kątem profili odbiorców, ich potencjału zakupowego dla poszczególnych branż, czy produktów.

Informacje tworzące zbiory i wzbogacające je, dzielimy na dynamiczne i stałe.

Realizujemy też kampanię na szerokim profilu targetując kontekstowo poprzez kreację i content. Weryfikacji poddawane są wskaźniki mediowe.

Wielokrotnie sprawdziliśmy, że naukowe podejście do realizacji kampanii mediowych i nawet minimalna poprawa wskaźników przynosi w skali miesiąca, czy roku ogromne korzyści.

Oszczędności, wzrost przychodów, wiedza o klientach i ich lokalizacji. Z Sample uczymy się Twojego klienta, dbamy też o jakość i bezpieczeństwo danych na których realizowane są Twoje kampanie.

 

Nasze marki

  • Blaber
  • Blis

Bądźmy w kontakcie

hello@grupasample.pl

ul. Alberta Einsteina 17,
01-480 Warszawa