Zakupy w święta 2018 raport od Blis

W jaki sposób i gdzie kupować będą konsumenci podczas najpiękniejszego okresu w roku?z raportu…


Technologia w marketingu

Możliwe, że po przeczytaniu tytułu tego wpisu część z Was zaczęła się zastanawiać jakie znaczenie…


Blockchain jako rozwiązanie gwarantujące transparencję w digital marketingu

Transparentność w Digital Marketnigu – zarówno w Polsce, jak i na świecie – to niemal od zawsze…


Nowe kanały marketingu 1 to 1 zmieniają jego oblicze

Marketing bezpośredni to bardzo tradycyjna forma komunikacji, znana i wykorzystywana przez…


Badanie On Device Research kampanii Spotify

Zerknijcie na prezentację raportu firmy On Device research, która weryfikowała kampanię…


11 powodów, dla których warto wykorzystywać influencer marketing

Influencer marketing to w skrócie działania marketingowe prowadzone we współpracy z osobami, które…


Milenials- standard nie działa

To z założenia krótki wpis, także nie będę zagłębiał się w szeroko już opisany profil nowego…


Jakie korzyści wynikają z zaangażowania konsumenta, czyli 1000+ słów o engagement marketingu

Moim zdaniem, tradycyjny marketing jest trochę jak nachalny sprzedawca w sklepie. Co ma jedno z…


Sample z unikalną technologią do targetowania reklamy

Agencja Sample stała się wyłącznym partnerem w Polsce brytyjskiej platformy Blis.com. Blis to…


Dane transakcyjne w modelu CPC!

Dane których źródłem są faktycznie zawierane transakcje online należą do najefektywniejszych…


Target – mobile, czyli dlaczego reklamy na mobile’u są tak skuteczne?

Od wielu lat w branży marketingu internetowego mamy stałe i niewzruszone pozycje kilku kluczowych…