Po co nam psychologia w komunikacji marketingowej?

Jesteś marketerem, strategiem, copywriterem, a może wydawcą? Jeśli należysz do jednej z tych grup,…


Siedem grzechów marketerów

Content marketing jest doskonałym narzędziem, ale wciąż niewielu podejmuje się produkcji nowych…


Prognozy na 2020 wg Sample

Cześć, przygotowałem dla Was krótki przewodnik po tym, co nowego mogą przynieść nam najbliższe…


Jak mierzyć wartość content marketingu

Jeszcze do niedawna marketerzy zastanawiali się, czy da się zmierzyć realne efekty kampanii…


Jak angażować fanów na Facebooku?

Jeżeli prowadzicie komunikację na facebooku lub przymierzacie się do projektu z wykorzystaniem…


4 sytuacje w których klient może zabić nawet najlepszy projekt reklamy natywnej

Dobry projekt reklamy natywnej, jak każde kreatywne przedsięwzięcie w branży reklamowej, wiąże się…


Dobry research w content marketingu

Chciałbym podzielić się z Wami obserwacją jaką mamy po miesiącach pracy nad contentem z blogerami…


W erze Amazona, Allegro, Ebay i AliExpress zakupy na Halloween robimy stacjonarnie.

Świąteczne zakupy już w 12.3% przypadków realizujemy online. Ta liczba rośnie rokrocznie o ok. 1…


Jak przygotować brief pod content marketing?

Brief pod projekty content marketingowe tak naprawdę niewiele różni się od każdego innego…


Japońskie techniki narracji sprzed wieków w służbie nowoczesnej komunikacji

O tym w jaki sposób pisać i się komunikować, aby opanować natłok informacji, bodźców i formułować…


Co oznacza trend “Real-World Intelligence” i dlaczego jest on użyteczny dla świata marek?

Wyjaśnienie terminu “Real- World Intelligence” jest bezpośrednio powiązane z jego najważniejszym…


Dlaczego Pokolenie Z zmieni świat marketingu?

Jako marketer prawdopodobnie wielokrotnie słyszałeś już o Pokoleniu Milenium, zwanym również…