O kim jest content marketing – i o co tak NAPRAWDĘ w nim chodzi?

Z pewnością spotkałeś się z terminem content marketing. Może nawet wpisałeś go w swoją wyszukiwarkę…


Persona – filar contentu

Kiedy już wiesz, że treść ma być wartościowa i istotna dla klienta, rozumiesz, że należy przyjąć…


Blog to nie tylko treść, czyli jakie zdjęcia publikować, aby przykuć i oko

Blogi mają się przede wszystkim dobrze czytać? Oczywiście! Nasi zaprzyjaźnieni blogerzy to zdolne…


SSL – o co tyle szumu i czy naprawdę jest mi to potrzebne?

W Blaber Media na co dzień współpracujemy z influencerami i blogerami. W przestrzeni multibloga…


Gotowe platformy czy dedykowane rozwiązanie? Jak podejmować decyzję o wdrożeniu chatbota?

Chatboty, czyli programy komputerowe przeznaczone do natychmiastowej komunikacji z klientami, są…


Dlaczego warto korzystać z chatbotów w komunikacji marki?

Chatbot czy też bot – możliwe, że już kiedyś słyszeliście tę nazwę. Nic dziwnego. Począwszy od 2016…


4 sposoby na CTA, które nie obrażą Twojego odbiorcy

Viralowy content, wymarzony traffic i nadpobudliwa aktywność w socialu: na swoim materiale możesz…


Strategia (geo)marketingowa w okresie izolacji

Prawdopodobnie większość naszych klientów pracuje aktualnie z domu. Wiele organizacji na całym…


Video – Real Life Data

Obejrzyj film, prezentujący platformę Blis, której Sample jest wyłącznym partnerem w Polsce:…


Jak skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych?

Według danych z początku 2018 roku, z mediów społecznościowych korzysta w Polsce przeszło 90%…


Lepsza walidacja danych i skala w Sample powered by Blis

Marketing lokalizacji wymaga konsekwentnego rozwoju technologii, aby stale zwiekszać skalę…


Femvertising – dlaczego warto budować komunikację w oparciu o content, który trafia do kobiet?

Na słowie femvertising można połamać sobie język. Mimo to trzeba wiedzieć, że jest to jeden z…