Prawdopodobnie jak każdy twórca, który jako medium dla swoich treści wybrał Internet, zastanawiasz się jak sprawić, by jego materiał był widoczny w sieci. Niezależnie od tego, czy tworzysz swój kanał na YouTube, prowadzisz konto na Instagramie bądź Facebooku, czy publikujesz artykuły na blogu, zależy Ci na wyróżnieniu się pośród rosnącej liczby twórców i na dotarciu do jak największego grona odbiorców.

Pomysłów na osiągnięcie tych celów może być wiele: aktywność w social mediach, reklamy, udział w rankingach Influencerów, tworzenie angażujących treści czy przyciągające uwagę tytuły. My chcielibyśmy polecić Ci narzędzie, które wesprze i wzmocni Twoje działania. To linklog: Blaber.pl.

Różnorodność siłą

Świat informacji jest obecnie bardzo szybki i mamy wrażenie, że ciągle przyspiesza. Nikogo nie dziwi, że tradycyjne media takie jak prasa, telewizja czy radio, ustępują miejsca serwisom internetowym w budowaniu opinii społecznej, przekazywaniu informacji i dostarczaniu rozrywki. Dodatkowo od kilku lat w siłę rosną konta influencerów, którzy również zagospodarowują te dziedziny. Odbiorca czasem gubi się w wielości kanałów i ich zmienności. Z pomocą przychodzimy wtedy my.

Dzięki temu, że Blaber łączy w sobie różne formaty (YouTube, blog, social media), czytelnik może w jednym miejscu zrobić przegląd najnowszych newsów i wartościowych artykułów czy filmów z kont wielu twórców internetowych. To pozwala zaoszczędzić czas i dotrzeć do różnorodnych i już wyselekcjonowanych treści. Pozwalając nam na udostępnianie swoich treści na blaber.pl, masz gwarancję bycia pośród wartościowych twórców w różnorodnym  środowisku. Stale rozwijamy naszą redakcję, śledzimy i publikujemy nowości oraz wyszukujemy nowych twórców, których materiały zamieszczamy w dedykowanych kategoriach, m.in Technologie, Parenting, Motoryzacja, Lifestyle czy Kultura.

Poszerzaj grupę docelową

Każdy twórca na swój sposób gromadzi wokół siebie odbiorców. Często są to osoby zainteresowane jakimś niszowym tematem lub lubiące określoną estetykę. Oprócz klasycznych działań jakie można podjąć, żeby zachęcić ludzi do odwiedzania Twoich kanałów, warto udostępniać swoje treści za pomocą naszego linkloga. Czytelnicy Blabera to osoby poszukujące aktualnych i ciekawych publikacji, znające wielu twórców, ale także stale poszukujące nowych inspiracji m.in. na Instagramie czy w serwisie YouTube. Nasi odbiorcy to szeroka grupa osób między 25 a 50 rokiem życia, która świetnie odnajduje się w Internecie, jest w nim aktywna i szuka angażujących materiałów. Docieramy do nich nie tylko za pomocą platformy Blaber.pl, ale również za pomocą naszych social mediów.

Na Blaberze publikujemy kilka rodzajów tekstów z wykorzystaniem linków do treści naszych twórców. Jest wśród nich m.in. cykl krótkich zajawek o nazwie Poranne Tropy, w którym serwujemy naszym czytelnikom codzienną dawkę internetowych nowości. W autorskich tekstach, które tworzy nasza redakcja, przedstawiamy wartościowe konta twórców z konkretnych dziedzin oraz stale linkujemy do artykułów i postów współpracujących z nami autorów.

Bycie w gronie twórców na Blaber.pl to sytuacja, w której każdy wygrywa: my współtworzymy z Wami różnorodną platformę, a Wy macie dodatkową przestrzeń i nową grupę docelową , do której trafiacie ze swoim przekazem. Zdajemy sobie sprawę, że dotarcie do odbiorcy to dopiero część sukcesu. Przeczytajcie więc, jak publikując w sieci, zwyczajnie zarobić.

Docieraj do marketerów i zarabiaj

Linklog Blaber.pl to nie tylko miejsce do publikacji treści, które przeczyta więcej Twoich potencjalnych odbiorców. Dzięki temu, że za Blaberem stoi Grupa Sample, stał się on również – a może przede wszystkim – przestrzenią, która jest łącznikiem między Tobą a marketerem. Stworzyliśmy unikalny model współpracy między influencerami a reklamodawcami oparty na elastyczności i otwartości. W ramach współpracy z największymi i najlepszymi domami mediowymi realizujemy różne typy kampanii oraz posiadamy innowacyjne narzędzia do ich realizacji. Przeprowadziliśmy kampanie m.in. dla:

nowe-logo-philips
blik
vv-logo
volvo
106523987_211757066680258_437162974119259704_n

Wspólnie z twórcami skupionymi w społeczności Blaber.pl prowadzimy klasyczne kampanie influencer marketingowe oraz tworzymy content performance’owy. Wiemy, że w tworzeniu w sieci liczy się wolność, dlatego model naszej współpracy nie polega na wyłączności, tylko na otwartości i wzajemnym inspirowaniu się. Łączymy Ciebie jako twórcę z marketerem, a przy tym bierzemy odpowiedzialność za efekty tych działań. Oprócz tego, że treści powstałe w trakcie kampanii publikowane są w Twoich kanałach, w części redakcyjnej Blaber.pl oraz w naszych social mediach, dodatkowo linki do nich umieszczamy w brandblogach marek, co wydłuża i poszerza ich działanie. Taki model sprawia, że nasze kampanie są efektywne, a ich rezultaty w pełni mierzalne.

Finalnie zadowoleni jesteśmy nie tylko my jako redakcja Blaber.pl, Ty jako twórca, który zarabia na swoich treściach, ale i marketer, którego kampania odnosi sukces. To sprawia, że współpraca może okazać się dla Ciebie nie tylko korzystna pod względem finansowym, ale również długofalowa.

Jakich twórców poszukujemy?

Blaber.pl jest miejscem, w którym czuwamy nad tym, aby publikowane treści były różnorodne, aktualne i przede wszystkim, wartościowe. Odzywamy się jedynie do tych autorów, którzy tworząc w sieci spełniają powyższe kryteria. Nie chcemy zebrać pod skrzydłami wszystkich piszących i publikujących w internecie, bez żadnej selekcji. Naszym celem jest wybrać spośród twórców tych, którzy wyróżniają się pomysłem na treść, a nie tylko liczbą followersów czy subskrybentów. Obserwując rynek widzimy, że siła oddziaływania nie leży jedynie po stronie mocnych twórców, których obserwują miliony. Jesteśmy przekonani, że moc jest w kontach mniejszych influencerów, których content jest wyjątkowy i na czasie. To wokół nich gromadzą się zaangażowani odbiorcy, a ich treści są bliżej ludzi. Zależy nam na rzetelnych artykułach, pięknych fotografiach, które czasem znaczą więcej niż tysiąc słów, niszowych tematach, specjalistycznej wiedzy i atrakcyjnych filmach czy relacjach. My naprawdę starannie dobieramy twórców tworząc wokół Blabera wyselekcjonowane środowisko.

Jeśli jeszcze nie dołączyłeś do grona współpracujących twórców, nie zwlekaj i kliknij na: https://blaber.pl/blogerzy. Masz pytania, pisz śmiało do naszej Redakcji. Jesteś marketerem i zaciekawił Cię model takiej współpracy? Daj nam znać. Chcesz się dowiedzieć więcej: KLIKNIJ!