Technologia oferowana przez Sample jako pierwszy na świecie podmiot z kategorii “location intelligence” wprowadza na rynek dane sprawdzone i zatwierdzone przez zewnętrzny podmiot audytorski: Location Sciences.

Blis i Location Sciences ogłosiły, że rozpoczynają współpracę na rzecz zwiększenia transparentności i jakości dostępnych na rynku danych lokacyjnych. Blis to globalny lider w kategorii Real Life Intelligence natomiast Location Sciences oferuje niezależną weryfikację i analizę danych lokacyjnych. To kategoria do tej pory nieprzebadana w której prawdziwa wiedza na temat dostępnych zasobów istnieje tylko wewnątrz oferujących dane organizacji.

Celem strategicznym współpracy jest wprowadzenie na rynku zunifikowanej metodologii weryfikacyjnej i zwiększenie transparentności branży w zakresie dostarczania precyzyjnych danych geo.

W czasach w których marketerzy oczekują od swoich partnerów technologicznych zwiększonej odpowiedzialności i przede wszystkim transparentności alians Blis i Location Sciences może być ciekawym początkiem na drodze do znaczącego wzrostu jakości oferowanych na rynku danych lokacyjnych. Location Sciences wraz ze swoją technologią walidacyjną wprowadził niezależny lejek sprawdzający – wsparcie autorskiej technologii Blis: Smart Pin.

Piotr Kazimierczuk (Grupa Sample): dodatkowa, zewnętrzna weryfikacja, którą zapewnia nam Location Sciences zwiększy znacząco zaufanie do naszych danych i usług. Wierzę, że jest to początek dobrych zmian na rynku dostawców danych geo-marketingowych ukierunkowanych na wzrost fundamentalnego dla branży zaufania i przejrzystości oferowanych produktów. Jak mówi Mark Slade (CEO Location Sciences): rynek na którym wszyscy dostawcy mogą powiedzieć o sobie “ekspert w marketingu lokacji” tylko najwięksi i najpewniejsi swoich zasobów zdecydują się jako pierwsi na zewnętrzny audyt jakości.